Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΜΑ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΟΤΟΠΟΥ



Σας καλωσορίζω στον <<ΚΥΝΗΓΟΤΟΠΟ>>. Η θεματολογία τού κυνηγότοπου θα
αφορά αποκλειστικά θέματα που θα σχετίζονται με το κυνήγι, το ψάρεμα και με θέματα προστασίας του Aμβρακικού κόλπου. Ο Aμβρακικός κόλπος από το 2008 είναι υπό την προστασία του νόμου χαρακτηριζόμενος ως <<ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ >>, με βάση αυτόν τον χαρακτηρισμό έχει απαγορευτεί και το κυνήγι του υδρόβιου, αυτό πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους γιατί ο Aμβρακικός είναι η σωτηρία της περιοχής αλλά και των υδρόβιων οργανισμών που τείνουν να εξαφανιστούν. Εγώ από την πλευρά μου και από το βήμα που μου δίνει ο κυνηγότοπος θα στηρίξω αυτή την προσπάθεια για έναν καλύτερο Αμβρακικό και από την άλλη θα συνεχίσω να κάνω το χόμπι μου σεβόμενος του νόμους και στρέφοντας το ενδιαφέρον μου σε άλλα θηράματα. Ελπίζω η συμβολή μου στους φίλους κυνηγούς μέσα από το blog μου να είναι ουσιαστική και να τους λύσει τις όποιες απορίες γιατί θα ακολουθήσουν ενδιαφέροντα άρθρα με πλούσια θεματολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...